Mano Del

۱۳۸۴ شهریور ۱۵, سه‌شنبه

يادت بخير

من با تمام بدبينی های تلخم ، هميشه معتقد بودم هر احساسی به ديگران داشته باشی، به تو خواهند داشت.وخواستم، خوب يا بد ، دوست بدارم.امروز اما با همه ی خوشبينی احمقانه ام، می بينم هر چه برای ديگران بخواهم ، خوب يا بد،مشابه يا غير مشابه،.... هیچ چيز تغييری نخواهد کرد.هيچ چيز!!---
-------------------------------------------- يادت بخير......... خوب لحظه های غنيمت
----------------------------------------------- دوستتدارم دلتنگي عزيز! ------------------------------------- من گريه هم می کنم.من توی بلند ترين خنده هايم،گريه هم می کنم.من توی شادترين لحظه ها که برای شما خواسته ام، گريه هم می کنم.من توی بهترين لحظه ها که شما فکر می کنيد به من بخشيده ايد، گريه هم می کنم.من توی خوابهايم،وقتی با دست عزيزترينهايم شکنجه ميشوم،گريه هم می کنم.من گريه هم می کنم.- من- گريه- هم- می کنم

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی