Mano Del

۱۳۸۴ تیر ۲۰, دوشنبه

فردا

حسرت خوردن به حال و روز مرده ها خيلی خنده دار است.نه؟ حسادت به آنهايی که برای هميشه رفته اند اين هم لابد تازه ترين حسادت در عصر تکنولوژی است. بايد هم همين طور باشد : اگر می خواهيد بوی مرگ راحس کنيد فقط کافيست نفس عميقی بکشيد . بوی مرگ از نفس زنده ها به مشام می رسد --------------------------------------------- فردا روز ديگري است
فردا روز من است وفرداها براي من
امروز را پشت سر ميگذارم و فراموش ميكنم هرچه در اوبود
وفردا خواهم گفت به دلم كه زندگي بدون عشق مثل شب بي ستاره ؛ فقط بزرگ است بدون زيبايي وبدون روشنايي
فردا قلبم را پر ستاره و روحم را پر اميد و زندگي ام را پر حادثه خواهم كرد
فردا فردا وفردايي كه خواهد آمد شايدم فردام مثله ديروز باشه --------------------------------------------- بلندترين ساختمان شهر کجاست؟؟؟
می خواهم خودم را سربه نيست کنم
نخند
شوخی که نيست
می ميرم يکی از همين چند روز
---------------------------------------------

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی