Mano Del

۱۳۸۴ اردیبهشت ۴, یکشنبه

...................كپي

درست همون ساعتی که گفتن آمريکا به بوشهر موشک زده و بعدا معلوم نشد که چی شده، من دعوت داشتم سينما، فيلم صبحانه‌ای برای دو نفر، به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و با بازی خسرو شکيبايی و چکامه‌چمن‌ماه و رامتين خداپناهی و... يه کم زود رسيده بوديم. نمی‌دونم کی يهو اين‌خبرو پخش کرد که آمريکا حمله‌کرده. همهمه‌ای در گرفت. يه عده واقعا خوشحال‌شدن و گفتن کاش راست باشه و بزنه ايران رو داغون کنه. انگار خودشون تو کره‌ مريخ زندگی می‌کردن. يه عده نگران بودن نکنه به زودی هواپيماهای جنگی امريکا برسن به سينما. چند نفرو ديدم که يواشکی از در سينما رفتن بيرون.بامزه‌ترينش صف توالت بود که قبلش هيچکس اون تو نبود و ناگهان صف بزرگی درست شد. من شنيده بودم با اين خبر قيمت دلار مياد پايين نه تنبون ملت!راستی فيلمشم بد نبود. از بازيها خوشم اومد.يکی از دوستان گفت چرا به من خبر ندادی منم بيام.گفتم آخه صبحانه‌ای برای دو نفر بود نه سه نفر!تو سينما عجب خبرايی بود. واقعا به قول کيوان ديگه نمی‌‌شه حواستو کاملا متمرکز کنی. واقعا يه عده پول می‌دن ميان سينما که راحت تو تاريکی کارای بی‌ناموسی بکنن!

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی