Mano Del

۱۳۸۹ مرداد ۳, یکشنبه

اراجیف روزانه

بچه که بودم مامانم مثه الان زیاد باهام ور میرفت ،
به خیال خودش میخاست فکرمو باز کنه تا از بچگی واسه آیندم برنامه داشته باشم
......خندم میگیره چه آرزوهایی واسم داشتو چی شد!!!! ..............
حالا بگذریم مثلا همیشه یه موضوعی بهم میدادو میگفت راجبش انشا بنویس تقریبا میتونم بگه 1 روز در میون من 1 انشا مینوشتم یا مجبورم میکرد یه کتابو بخونم و نتیجه و برداشتمو از کتاب تو یه دفتر واسش بنویسم
چنروز پیش داشتم کمده قدیمیمو جمع و جور میکردم که یهو دفتر انشامو که مال اونوقتا بود پیدا کردم با خوندنش رفتم تو حس و حال بچگیم
با خودم گفتم ............. با خودم گفتم به شما که نگفتم بخوام اینجا بنویسم
موضوع انشا: عزدواج ( این انشا ماله ابتدای کلاس دوم ابتدایی من است از غلط های املایی تعجب نکنید)
هر وقت من يک کار خوب مي کنم مامانم به من مي گويد بزرگ که شدي برايت يک زن خوب مي گيرم. تا به حال من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم قول پنج تايش را به من داده است. حتمن ناسرادين شاه خيلي کارهاي خوب مي کرده که مامانش به اندازه استاديومآزادي برايش زن گرفته بود. ولي من مؤتقدم که اصولن انسان بايد زن بگيرد تا آدم بشود ، چون بابايمان هميشه مي گويد مشکلات انسان را آدم مي کند. در عزدواج تواهم خيلي مهم است يعني دو طرف بايد به هم بخورند. مثلن من و ............ دختر خاله مان خيلي به هم مي خوريم. از لهاز فکري هم دو طرف بايد به هم بخورند،.................. چون سه سالش است هنوز فکر ندارد که به من بخورد ولي مامانم مي گويد اين .............. از تو بيشتر هاليش مي شود. در عزدواج سن و سال اصلن مهم نيست چه بسيار آدم هاي بزرگي بوده اند که کارشان به تلاغ کشيده شده و چه بسيار آدمهاي کوچکي که نکشيده شده. مهم اشق است ! اگر اشق باشد ديگر کسي از شوهرش سکه نمي خواهد و .............. همسایه ما هم از زندان در مي آيد. من تا حالا کلي سکه جم کرده ام و مي خواهم همان اول قلکم را بشکنم و همه اش را به .................. بدهم تا بعدن به زندان نروم. مهريه وشير بلال هيچ کس را خوشبخت نمي کند. همين خرج هاي ازافي باعث مي شود که زندگي سخت بشود و سر خرج عروسي ....................... با پدر خانومش حرفش بشود. .................. مي گفت پدر خانومش چتر باز بود.خوب شايد حقوق چتر بازي خيلي کم بودهکه نتوانسته خرج عروسي را بدهد. البته من و................... تفافق کرده ايم که بجاي شام عروسي چيپس و خلالي نمکي بدهيم. هم ارزان تر است ، هم خوشمزه تراست تازه وقتي مي خوري خش خش هم مي کند! اگر آدم زن خانه دار بگيرد خيلي بهتر است و گرنه آدم مجبور مي شود خودش خانه بگيرد. زن ..................... هم خانه دار نبود و .................... مجبور شد يک زير زميني بگيرد. مي گفت چون رهم و اجاره بالاست آنها رفته اند پايين! اما خانوم ................. هم مي خواست برود بالا! حتمن از زير زميني مي ترسيد . ............... هم از زير زميني مي ترسد براي همين هم برايش توي باغچه يک خانه درختيدرست کردم. اما................ از آن بالا افتاد و دستش شکست. از آن موقه خاله با من قهر است. قهر بهتر از دعواست.آدم وقتي قهر مي کند بعد آشتي مي کند ولي اگر دعوا کند بعد کتک کاري مي کند بعد خانومش مي رود دادگاه شکايت مي کند بعد مي آيند ................... را مي برند زندان! البته زندان آدم را مرد مي کند.عزدواج هم آدم را مرد مي کند، اما آدم با عزدواج مرد بشود خيلي بهتر است!
اين بود انشاي من

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی